網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月7日 星期六

吳千語:未甩林峯偷去飯局?吳千語施伯雄勁親密 __,林峯,吳千語,千語,

係點先?藝人吳千語同富三代施伯雄傳出緋聞,尋晚佢喺社交網表示收花,佢仲Tag咗施伯雄個名,但就勁細粒,少啲眼力都睇唔到!雖然佢哋冇承認同對方拍拖,不過 ...


係點先?


藝人吳千語同富三代施伯雄傳出緋聞,尋晚佢喺社交網表示收花,佢仲Tag咗施伯雄個名,但就勁細粒,少啲眼力都睇唔到!

雖然佢哋冇承認同對方拍拖,不過其實曾被爆喺網上「洩蜜」!有讀者爆料,話佢哋不時孖公仔出席朋友聚會,有次出席飯局,佢哋兩個坐到勁埋,十分親密,仲話出席呢個飯局時,千語仲係同緊林峯拍拖,不過是真是假,真係得佢哋先知喇!

另外,仲有一張佢哋孖住朋友去海灘玩嘅相,影大合照時,佢哋一左一右分得勁開,但其實佢哋嘅戀情,喺朋友間早已係公開嘅秘密!

東網聯絡上吳千語經理人,佢回覆表示:「千語正在海外工作,私人事不回應。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!