網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月29日 星期日

李克勤:煩!李克勤望暑假快啲完:小朋友喺屋企打機 __,克勤,李克勤,

又真係煩惱咗啲…歌手李克勤出席活動,受訪時他表示過兩日會飛到南京,想先做一個綜藝節目,之後因為八月正值南京舉行「羽毛球錦標賽」,所以會與家人飛到現場支 ...


又真係煩惱咗啲…


歌手李克勤出席活動,受訪時他表示過兩日會飛到南京,想先做一個綜藝節目,之後因為八月正值南京舉行「羽毛球錦標賽」,所以會與家人飛到現場支持中國隊及香港隊:「都會帶埋啲小朋友去,因為佢哋都鍾意打羽毛球,呢個比賽即係羽毛球嘅世界盃。(你哋會唔會有時間玩吓?)主要都係睇波,今次會留幾日,但我就會去做嘢先。」問到到時可會與球員打波?他表示:「如果佢哋之前喺香港,我都會盡地主之誼,帶佢哋食麵同埋都會打吓波,但如果今次比賽就梗係佢哋比賽為先。」

講到他之前腰傷,他表示已經冇事,又大呻暑假後帶小朋友玩很忙:「尋日我要去澳門做騷,但去之前都同佢哋去主題樂園玩,真係想暑假快啲完,如果唔安排活動佢哋就會喺屋企打機,所以諗住帶佢哋去睇羽毛球,上年啲球員嚟咗香港之後,小朋友都鍾意咗羽毛球。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!