掃呢頁CODE去手機

2018年7月4日 星期三

天生愛情狂揀男友要有情趣 __,

天生愛情狂揀男友要有情趣

天生愛情狂揀男友要有情趣自2012年與台灣商人顏志行離婚後,至今感情未有着落,提到她視之為「惺惺相惜」的定欣都聲言有人追,煒哥也笑謂:「我哋喺橫店拍《 ...


自2012年與台灣商人顏志行離婚後,至今感情未有着落,提到她視之為「惺惺相惜」的定欣都聲言有人追,煒哥也笑謂:「我哋喺橫店拍《深》個幾月,成日傾男仔,我知佢有人追,佢咁好條件!(另一半要有乜嘢條件?)要夾,因為我太靜、太悶,想搵可以令我活潑番啲嘅人,有啲情趣,但又驚對方煩到我,都想要多啲空間,可能獨立慣咗。」

未婚前的她一直是「愛情控」,為愛情可不顧一切,2008年結婚後即減產陪老公,到後期婚姻觸礁,但因希望有轉圜餘地,故封口不提已離婚5年之秘密,這種「守愛」做法可見一斑。

經歷了失婚,卻在事業有新衝刺,煒哥會否由「愛情控」變為「女強人」,不揀愛情揀事業呢?她回應時不期然流露本性:「對象未出現,未發生嘅事好難講,可能我都會失控o架!不過,我覺得點都要攞番平衡,好似近年咁,日以繼夜拍戲,不過呢排有番啲時間見吓人,食吓飯,有番啲正常生活。」




鍾意就快D Share啦!