掃呢頁CODE去手機

2018年7月25日 星期三

方媛:葫蘆形漢堡神偷!方媛幫同鄉執靚啲 __,方媛,

方媛去年嫁給郭富城升呢「城嫂」,為城城誕下女兒Chantelle後,母憑女貴經常出入名店兼周身名牌。日前下午4時許,戴住名牌Cap帽、孭住名牌手袋的方 ...




方媛去年嫁給郭富城升呢「城嫂」,為城城誕下女兒Chantelle後,母憑女貴經常出入名店兼周身名牌。

日前下午4時許,戴住名牌Cap帽、孭住名牌手袋的方媛,以一身「漢堡神偷」黑白間條貼身長裙上陣,盡顯Fit爆的葫蘆身形。她與一名女同鄉於銅鑼灣逛名店,兩女邊行邊傾,有說有笑。期間方媛更形象指導上身,不時在旁給予意見。原本穿白色背心配白色Lace半截裙的友人,最終揀了一件前後Deep V的紅色上衣,同鄉付款後還即刻着住走,其上衣肚臍位對上更開了一個小窿,這身造型靚唔靚就見仁見智!

方媛為同鄉「變身」後,再化身師奶仔往附近超市買餸,見她主要選購蔬菜及水果等,期間更一度停低睇榴槤,不過最終齋睇冇買,之後再往揀選BB用品,不一會已購下大袋戰利品步出。她們行到攰,於是再去附近咖啡店搵位坐低歎番杯凍飲,然後繼續Girls Talk,二人邊飲邊傾,逗留約1小時才捨得離開,急趕返歸慰夫。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!