網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月17日 星期二

[多圖 幫手認認係咪佢]情慾片流出?鄧以婷:睇呢啲片會諗起我 __,鄧以婷,


鄧以婷話唔係佢嚟呀!無綫藝人鄧以婷(Irina)曾在旅遊節目《3日2夜》中晒Fit爆身材,成為新一代網友女神。近日竟然有網友在討論區指她疑似某情慾片女 ...


鄧以婷話唔係佢嚟呀!


無綫藝人鄧以婷(Irina)曾在旅遊節目《3日2夜》中晒Fit爆身材,成為新一代網友女神。近日竟然有網友在討論區指她疑似某情慾片女主角,並上載數張照片「佐證」,但部分照片根本並非Irina,而片段女主角的樣子跟Irina亦有很大分別。

Irina接受東網訪問時說:「梗係唔係我我知道嗰陣都想睇吓條片,但睇完好失望,同我完全唔似樣。(得罪人?)又唔覺,反而我覺得好好笑,估唔到有人睇呢啲片會諗起我。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr

來源 source: http://hk.on.cc







十家幫手, 睇睇片中女主角係咪鄧以婷?








鍾意就快D Share啦!