掃呢頁CODE去手機

2018年7月25日 星期三

謝金燕:【聞者心酸】謝金燕公開常戴口罩原因 __,謝金燕,

大熱天時戴口罩都咪話唔熱!台灣「電音天后」謝金燕平時演出形象百變,但私下卻經常「罩」不離口,令一眾Fans都大叫不解!為解開疑團,謝金燕決定親自解畫, ...


大熱天時戴口罩都咪話唔熱!


台灣「電音天后」謝金燕平時演出形象百變,但私下卻經常「罩」不離口,令一眾Fans都大叫不解!為解開疑團,謝金燕決定親自解畫,原來被隱藏嘅主因係同1991年發生嘅一場嚴重大車禍有莫大關係,當時佢多處骨頭斷裂、骨盆碎裂、臉部受傷,於加護病房昏迷3日3夜,奇迹甦醒之後,仲要坐足1年輪椅、用咗3年拐杖,全靠意志重新再跳舞。

她先自我安慰,表示︰「出門戴口罩,時尚又防曬…但夏天得慎選材質別把皮膚悶壞…」接着講到自己無論坐飛機、行街、睇戲、開會、彩排,都會戴上口罩,仲笑言自己不但引領口罩時尚,口罩亦都可以防曬、防止人群恐懼:「還可防車禍傷疤被看見…」續指唔想因為要遮住疤痕而成日都要化大濃妝先出門,又自爆媽媽成日都會因此而偷偷難過。不過最後佢貫徹一向嘅正面思想,樂觀指:「媽媽放心!我要用勇氣來給更多人鼓勵,沒有脆弱的權利,姐姐我絕對有把口罩戴出潮到爆炸的能量…」隨即吸引一眾網民留言表示支持。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!