掃呢頁CODE去手機

2018年7月10日 星期二

伍倩彤:孖加藤鷹拍住上!伍倩彤被錫敏感位「濕晒」 __,加藤鷹,伍倩彤,

伍倩彤唔抗拒性感。擁有超模比例的「內衣女神」伍倩彤(Gillian),近日強勢推出處女作寫真集,大晒33C、24、34的驕人身材。問到會否怕性感形象被 ...


伍倩彤唔抗拒性感。


擁有超模比例的「內衣女神」伍倩彤(Gillian),近日強勢推出處女作寫真集,大晒33C、24、34的驕人身材。問到會否怕性感形象被定型?Gillian直言不抗拒,並透露早前與日本著名AV男優加藤鷹合拍避孕套廣告,更與另一同場男演員有親密動作戲份,再次突破性感底線,她說:「對我嚟講都幾大膽,因為我第一次同男演員有咁多親密動作,佢仲要錫我耳仔、頸呢啲比較敏感嘅位置,搞到緊張到出晒汗,簡直拍到濕晒呀!」她又指即將與歐陽偉豪(Ben Sir)合作,拍攝與廣東話文化有關的節目,更笑言不排除會有「爆粗」演出。

她透露寫真遠赴布拉格取景,更是首次挑戰着喱士內衣拍攝。雖然此行未有艷遇,不過她自爆以往不乏外籍男士追求:「今次拍嘢主要都係對住工作人員,所以冇艷遇。但其實都試過有外國男仔追,不過我始終鍾意港男多啲,尤其想同大叔拍拖,我有兩任男友都大我超過十年以上,搞到啲朋友都笑我有戀父癖。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!