網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月3日 星期二

譚俊彥:老婆係演技顧問!譚俊彥自爆:搵佢陪開工 __,譚俊彥,

譚俊彥唔笑嘅樣都幾得人驚!藝人譚俊彥、陳山聰、黃智雯、楊秀惠在將軍澳電視城為新劇拜神。譚俊彥指該套新劇是兩年內的第四套劇,而他為了配合角色,最近幾乎早 ...


譚俊彥唔笑嘅樣都幾得人驚!


藝人譚俊彥、陳山聰、黃智雯、楊秀惠在將軍澳電視城為新劇拜神。譚俊彥指該套新劇是兩年內的第四套劇,而他為了配合角色,最近幾乎早晚共跑10公里操弗減磅,他笑說:「新角色做盡壞事,每日都係一副『殺人樣』,返到屋企後,老婆都問我可唔可以開心啲,仲叫我瞓廳添!」

他指沒有因此影響家庭生活,反而要求太太多點陪伴他開工,加上觀眾對他在《天命》的演技有讚有彈,故特意要求太太陪他開工,提點他演戲,他說:「見到有啲人對我做戲有彈有讚,有啲人覺得我演技誇張,但我條眉一用力就會好猙獰,所以叫佢嚟陪我睇playback。佢係我演技顧問,亦係我最信任嘅人,會同我講真話。」問到太太可有興趣拍劇?他笑說:「暫時唔好,太辛苦,但唔排除將來冇可能。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!