網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月15日 星期日

傅嘉莉:講定賀禮!傅嘉莉送頭飾預陳凱琳出嫁 __,傅嘉莉,陳凱琳,凱琳,

好姊妹梗係要賀一賀佢。藝人傅嘉莉(Kelly)自家創的頭飾品牌舉行開幕活動,她稱今次投資六位數,笑言是以往做模特兒的私己錢,又指現時屋企變成工場:「我 ...


好姊妹梗係要賀一賀佢。


藝人傅嘉莉(Kelly)自家創的頭飾品牌舉行開幕活動,她稱今次投資六位數,笑言是以往做模特兒的私己錢,又指現時屋企變成工場:「我媽咪話我係山寨廠,全部係我人手做,遲啲會成立團隊。(回本未?)未,剛開始,但有好多藝人朋友都有同我訂購,好似胡杏兒、陳凱琳、朱千雪,陳凱琳親手做咗個蛋糕恭賀我,又畀咗好多意見。」問到會否送頭飾給陳凱琳出嫁,她即時點頭。Kelly坦言最初是將自己的手作仔放上網與大家分享,竟獲不少朋友讚賞,因而激發她下決心創品牌。

藝人關楚耀更專登到場支持,問是否一請對方即答?Kelly指兩人合作的新劇下月播出,而又適逢自己的品牌推出,故邀對方出席,又指兩人拍劇時很有感覺及火花。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!