網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月24日 星期二

張振朗:被爆暗撻張振朗!胡定欣:佢係好男仔 __,定欣,張振朗,胡定欣,

真係玩姊弟戀?藝人胡定欣於2016年與音樂人陳明道分手後,感情一直未有着落,直至最近佢自爆有追求者出現,仲話完成手上工作後同對方深入了解。東網收到讀者 ...


真係玩姊弟戀?


藝人胡定欣於2016年與音樂人陳明道分手後,感情一直未有着落,直至最近佢自爆有追求者出現,仲話完成手上工作後同對方深入了解。東網收到讀者爆料,指胡定欣與啱啱甩拖嘅張振朗疑暗撻,發展差唔多相差6年嘅姊弟戀。有指兩人早前合作新劇《包青天再起風雲》,喺內地拍攝兩個多月擦出愛花火,返港後不時見面,早前仲雙雙到場支持單立文(豹哥)嘅演唱會,而張振朗更被發現曾單拖睇胡定欣有份主演嘅舞台劇《偶然.徐志摩》。

隨後記者聯絡到胡定欣及張振朗,兩人齊聲否認戀情,胡定欣表示:「吓?(傳我哋拍拖)咁搞笑咁有趣,佢係好男仔嚟嘅。(張振朗追過你?)冇呀,真係冇!(拖正印男友出嚟澄清?)有時間同人了解先得,之後要同馬浚偉去加拿大登台。」

講到胡定欣疑向早前生日嘅張振朗送蛋糕製造驚喜,張振朗澄清謂:「我覺得好好笑,個蛋糕係屋企人送,唔係定欣送嘅,同埋我係同謝東閔一齊睇豹哥個騷。(接唔接受姊弟戀?)我以事業為重。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!