掃呢頁CODE去手機

2018年7月20日 星期五

楊秀惠:生日之星!楊秀惠狂洗版 陳柏宇衝去屙屎 __,楊秀惠,陳柏宇,

楊秀惠(左圖)、陳柏宇(右上)同張振朗(下圖左)都係今日生日!今日生日嘅楊秀惠,早兩日已經搞到咗生日會,邀得一班好友為佢提早慶生!今日正式踏入34歲嘅 ...


楊秀惠(左圖)、陳柏宇(右上)同張振朗(下圖左)都係今日生日!


今日生日嘅楊秀惠,早兩日已經搞到咗生日會,邀得一班好友為佢提早慶生!今日正式踏入34歲嘅佢,凌晨時分瘋狂喺ig洗版,上載多張同來賓嘅合照,當中胡定欣、陳山聰、單立文同胡蓓蔚仲封咗利是畀佢添!

除咗(Vivien),張振朗都係今日生日,尋晚佢就獲好兄弟謝東閔為佢送上一個佢喺劇中飾演「展昭」嘅造型蛋糕,真係靚到震!東閔就叫對方「大個仔啦生生性性」,而壽星仔生日第一樣做嘅嘢就係做Gym,佢話要為目標努力,真係勤力呀!

而就嚟做爸爸嘅歌手陳柏宇(Jason)又係今日大一歲,佢老婆符曉薇(Leanne)就喺ig上載兩人合照,笑言:「浪漫嘅晚上,12點同老公唱完生日歌,講完生日快樂,錫完birthday kiss,之後佢就入左(咗)廁所痾(屙)屎」,呢個老公真係浪漫呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!