掃呢頁CODE去手機

2018年7月31日 星期二

【清朝豪放女】《天命》宮女孖老外脷疊脷 曹思詩開放作風獲王晶青睞 __,曹思詩,王晶,

睇《天命》關於皇貴妃李施嬅嘅劇情,十有八九都會見到佢個貼身宮女曹思詩,成日頭耷耷眉皺皺,真係儼如深宮中惶惶不可終日嘅苦命人咁樣。不過,戲外嘅佢係第二個 ...




睇《天命》關於皇貴妃李施嬅嘅劇情,十有八九都會見到佢個貼身宮女曹思詩,成日頭耷耷眉皺皺,真係儼如深宮中惶惶不可終日嘅苦命人咁樣。不過,戲外嘅佢係第二個人,開放到不得了,仲有同老外脷疊脷嘅片段流出添。

戲入面,曹思詩係個乖乖侍候皇貴妃嘅宮女,而且白白淨睇落都幾純。不過戲外面,佢就係個火辣辣嘅性感美女,拍攝《天命》兩年後嘅呢段日子,佢更將自己曬到黑黝黝,成個東南亞美女咁。另外,佢除咗上圍有睇頭,更刻意打造豐滿翹起嘅蜜桃臀,原來目的就係想投老外所好。

其實片中同曹思詩唇槍舌劍嘅老外,係佢男友嚟架,而且仍然係上年石澳肉搏嗰位,估唔到佢兩個開放得嚟,又幾專一長情喎。

據知,曹思詩開放作風唔太符合大台標準,所以就算樣靚身材好,但都只能充當二打六角色,今次《天命》出場機會多兼有對白,算係好難得。至於簽咗俾王晶之後,曹思詩開始多工開,亦有機會返大陸拍戲,變相同男友少咗時間相處,難怪一見面就咁熱情啦。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app
在皇貴妃身後成日頭耷耷、乸口乸面的宮女曹思詩。

原來戲外咁開放,仲晒到黑黝黝。


鍾意就快D Share啦!