網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月5日 星期四

陳茵媺開心囝囝駁嘴 同陳豪食飯已感浪漫 __,茵媺,陳豪,陳茵媺,

■陳茵媺昨日表示大仔已經開始懂得駁嘴。
■陳茵媺昨日表示大仔已經開始懂得駁嘴。陳茵媺(Aimee)昨日在鯉魚門一間幼稚園出席兒童語言發展活動,Aimee對三名子女會用身教,並自爆特別緊張他們 ...


陳茵媺(Aimee)昨日在鯉魚門一間幼稚園出席兒童語言發展活動,Aimee對三名子女會用身教,並自爆特別緊張他們的中文,因為這並非她第一語言。子女漸大開始駁嘴,Aimee說:「都開心證明係識得互動溝通,例如大仔想食曲奇餅或者想瞓我張床,就有好多藉口去達到目的,但我比較着重規矩,唔會心軟。」



■陳茵媺昨日在活動上,與現場小朋友互動。 ■陳茵媺昨日在活動上,與現場小朋友互動。

早前Aimee和陳豪結婚五周年,為了紀念這個大日子,兩公婆坐直升機去澳門慶祝勁放閃,Aimee說:「食一餐正經冇小朋友嘅飯已經好浪漫,我哋私人時間都畀晒小朋友,都想計劃重臨結婚地巴黎。」暑假Aimee會一拖三湊小朋友返加拿大一個月放暑假,老公陳豪則在香港工作和休息。

採訪:卓寶花

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!