網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月24日 星期二

胡杏兒:李乘德畀女圍被插花心 胡杏兒開腔護老公 __,杏兒,李乘德,胡杏兒,

甫張相都「出事」?藝人胡杏兒同老公李乘德(Philip)結婚後相當恩愛,不過日前Philip就因為一張相,而畀網友指佢花心,更重提佢當年嘅緋聞情史。事 ...


甫張相都「出事」?


藝人胡杏兒同老公李乘德(Philip)結婚後相當恩愛,不過日前Philip就因為一張相,而畀網友指佢花心,更重提佢當年嘅緋聞情史。事源藝人彭慧中(Phoebe)早幾日搞咗個生日派對,唔少圈中人好似莊思明、莊思敏等都有現身,而Philip當晚都有出席,佢仲同壽星女以及幾位現場嘅女賓客影合照兼上載到社交網,並留言祝Phoebe生日快樂。

點知就有網民惡意留言:「甘多辣妹,花心老毛病又犯?」即刻令Philip嬲爆,仲霸氣回應:「這句說話不但無知,也是貶值我的朋友,貶值女士,和貶值你自己。真的可惜」唔少網民都力撐Philip,就連老婆杏兒都有留言指自己好可惜冇出席到當晚嘅派對,以實際行動支持老公。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!