網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月4日 星期三

陳茵媺:大仔駁嘴都冇用!陳茵媺屋企有咩規矩? __,茵媺,陳茵媺,

陳茵媺定好晒規矩。育有兩仔一女的藝人陳茵媺(Aimee)到油塘出席兒童語言發展活動,身穿斜膊裙的她分享教小朋友的心得,又與現場小朋友玩遊戲,盡顯母愛! ...


陳茵媺定好晒規矩。


育有兩仔一女的藝人陳茵媺(Aimee)到油塘出席兒童語言發展活動,身穿斜膊裙的她分享教小朋友的心得,又與現場小朋友玩遊戲,盡顯母愛!受訪時,問到大仔識得駁嘴未?Aimee笑言語言好就自然懂得爭拗:「我開心佢識得溝通。(同你拗乜?)想食曲奇或者上我張床瞓,會搵好多藉口。」她自認不會心軟,以規矩行先,但會實踐對子女的承諾:「佢哋星期五同爹哋瞓,星期六就同我瞓,其他日子就自己瞓,不過都冇乜可能,佢哋半夜就會走入嚟!」

Aimee又指自己與老公陳豪(阿Mo)較常說英文,因此很緊張子女的中文,亦會請普通話老師:「依家有啲App好好,我可以一齊學。我都擔心過男仔學語言會慢啲,所以成日上網搵資料,又問專家意見。」

帶仔女返加拿大

工作方面,Aimee透露現正傾電影劇本,亦會拍廣告:「我唔怕拍劇辛苦,不過小朋友仲細,又要跟功課,時間難就啲。」說到早前結婚周年紀念,她表示與阿Mo坐直升機到了澳門:「食咗餐飯,冇小朋友已經好浪漫、好Sweet,平時我哋兩個都忙。(收到咩禮物?)咁答好悶,不過有時間浪漫已經係好好嘅禮物。」至於暑假,Aimee就打算一帶三返加拿大一個月,笑言可以讓老公放假。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!