掃呢頁CODE去手機

2018年7月28日 星期六

歐陽巧瑩:唔方便踢木板!歐陽巧瑩驚爆有喜? __,歐陽巧瑩,

歐陽巧瑩出席活動時着平底鞋,又摸住個肚,唔通真係有喜?藝人歐陽巧瑩(Tammy)與男友林師傑等到紅磡宣傳新劇《特技人》,演員們先後展示身手挑戰踢木板, ...


歐陽巧瑩出席活動時着平底鞋,又摸住個肚,唔通真係有喜?


藝人歐陽巧瑩(Tammy)與男友林師傑等到紅磡宣傳新劇《特技人》,演員們先後展示身手挑戰踢木板,不過輪到Tammy時司儀楊玉梅卻說:「佢唔方便踢。」Tammy聞言摸摸肚子,師傑更在司儀要求下頂上,惹懷孕疑雲!

今晚有排解畫

二人受訪時否認懷孕,Tammy說:「梗係冇嘢啦,有咗你點會唔知呀!傅嘉莉聽到仲叫我小心好聲行。」師傑則說:「譚俊彥都細聲問我『真係有咗?』」問Tammy可有不適?她說:「我都唔知會有咁嘅安排,我都想大展身手,媽咪今晚睇完新聞,我又有排解畫!」

計劃結婚一年後生B

她直認有計劃生B:「我諗住2020年完約後年底結婚,結婚一年後有B。」師傑聞言說:「吓,唔係兩到三年咩?不過我哋真係有Planning,會想生仔都係因為譚俊彥,拍劇時佢個女晴晴嚟探班,又生個仔,佢又笑我都好快會結婚。」

直認鍾意小朋友

二人直認鍾意小朋友,已花費不少在親友的小朋友身上,提到有計劃便要努力工作,師傑說:「嚟緊有兩套劇出街,希望反應好就可以多啲工作」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!