網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月18日 星期三

何艷娟:被爆現身婦產科!何艷娟「入宮」戴巨鑽出巡 __,何艷娟,

恭喜晒呀!東網早前獨家披露今年26歲、2014年港姐季軍何艷娟(Katherine)申請入紙排期結婚,下嫁現年66歲的澳博營運總裁吳志誠。昨日傍晚時分 ...


恭喜晒呀!


東網早前獨家披露今年26歲、2014年港姐季軍何艷娟(Katherine)申請入紙排期結婚,下嫁現年66歲的澳博營運總裁吳志誠。昨日傍晚時分,東網發現剛成為人妻的Katherine在九龍站一個商場貴氣出巡,見她和有「清純栢芝」之稱的藝人楊埕在露天茶坐歎茶密斟,離開時更和楊埕肩並肩繼續傾不停,兩人尤如孖公仔般一同以連身裙打扮並大騷白滑長腿,當中當然以Katherine最亮眼,一身珠光寶氣闊太打扮,單是其右手手上的巨型鑽戒,已閃爆全場!

正式升呢「吳太」!

Katherine見到東網記者時初感愕然,並說自己趕時間,但仍稍停拍照及受訪,問到為何不見吳志誠?她即甜笑說:「今日女仔傾吓偈。(幾時舉行婚禮?)其實我哋已經簽咗字,婚禮遲啲先搞,籌備緊,請family and friends囉!(楊埕做姊妹?)係呀!(婚禮想點搞?)簡單,唔需要好隆重。」問到婚禮會在香港或外地搞?Katherine則以「諗一諗先」作回應。現正籌備婚禮的她的確忙不停,因有網民向東網爆料指曾多次目撃她在養和醫院的婦產科現身。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!