掃呢頁CODE去手機

2018年7月28日 星期六

專題:【過埠新娘】葉玉卿袁彩雲生完弗過後生女 __,袁彩雲,葉玉卿,

喺外國生活係唔同啲!前香港藝人李婉華嫁往加拿大後相夫教子,雖然年屆50歲,但憑其34C弗爆身形,早前她在社交網上載其火辣比堅尼照片,令人驚歎的嫁到外地 ...


喺外國生活係唔同啲!


前香港藝人李婉華嫁往加拿大後相夫教子,雖然年屆50歲,但憑其34C弗爆身形,早前她在社交網上載其火辣比堅尼照片,令人驚歎的嫁到外地的女星生完B都可以咁索,好似有前三級女星葉玉卿和前港姐袁彩雲,二人先後嫁往美加,她們弗爆身形,絕非一般大媽,三點式上陣隨時弗過後生女!

一代性感尤物葉玉卿,如今已52歲,養尊處優的卿卿外表十年如一日,35F上圍「胸猛」依然,黃蜂腰亦像往昔般纖幼,早年她舉家到夏威夷享受陽光與海灘,在沙灘上卿卿三泳裝上陣,站在當時已經13歲的女兒芷欣旁,都絕不遜色。其實,亞姐出身的卿卿,拍三級片時己成女神級數,98年隨夫嫁往美國後,住古堡大屋,打理超級巿場生意,其老公更搞銀行業務,又建大廈,生意眾多,堪稱富婆,但她與兩名兒子和女兒感情要好,常母女檔出巡,尤如一對耀眼姊妹花。

而另一位索媽42歲的前港姐袁彩雲,自從09年嫁畀加拿大籍老公Anthony後,一直於當地過幸福人妻生活,13年袁彩雲誕下女兒Alycia,全職照顧家庭,不過,保養得宜的彩雲,早前於加拿大Vernon市享受日光浴,大晒激罕三點式,雖然已為人母,但身材依然保持得好好!她之所以有弗爆Body,原來她一直有做運動,跑步、瑜伽外,還找營養師度身訂造健康餐飲,她說:「我成日都出戶外做帶氧運動,保持健康嘛!搵咗個營養師,Keep住日日飲生果汁,有甘筍、蘋果、細生薯仔,加埋米奶可以飽肚啲,再加啲自己鍾意嘅牛油果!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!