掃呢頁CODE去手機

2018年7月22日 星期日

卓韻芝:結婚惹舊愛不快!卓韻芝偷笑:攞尾彩好爽 __,卓韻芝,

卓韻芝話收到「前前前度」電話,問佢「你是否有話要跟我說?」原來對佢結婚感到不快!才女卓韻芝(阿芝)今年二月喺新書宣布「我要結婚了,就跟你。」同未婚夫梁 ...


卓韻芝話收到「前前前度」電話,問佢「你是否有話要跟我說?」原來對佢結婚感到不快!


才女卓韻芝(阿芝)今年二月喺新書宣布「我要結婚了,就跟你。」同未婚夫梁子賢9月舉行婚禮,雖然結婚係喜慶事,但阿芝呢日喺社交網發文爆「前前前度」對佢嘅婚事感不快!

阿芝留言話:「坦白至滴血的話:(從沒人如此赤裸,至少我沒見過,也許如斯坦率是犯險):婚禮籌備期間收到電話,前前前度問『你是否有話要跟我說?』我摸不著(着)頭腦。原來他因為我的婚訊而不快,類似『別人結婚了,新郎不是我』之感,我覺得極度奇怪;君何來如此feeling?明明已無瓜葛,明明記得當年是他轉身離去的。所以,此刻容我坦白好了:原來攞尾彩是好爽,原來當我聽到他不高興,就算我已毫無牽繫,原來我是會偷笑。情況就如,在公司,你對我糟糕,但當我辭職,你竟然不忿,派散水餅時,你黑臉,我竟發現這個尾彩很甜。這算黑心?還是自然反應?假裝沒偷笑又是否偽正能?你覺得呢?」

最後阿芝仲標籤話:「#我的幸福只為我們仨#他和我和婆婆#其他都是SideEffect#偷笑一陣如常做人」而網民亦為阿芝感到自豪,仲留言話:「從來找到自已嘅幸福就係對呢類人最好嘅回報。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!