掃呢頁CODE去手機

2018年7月28日 星期六

李彩華:冰島大解放!李彩華孖三猛男共浴濕晒 __,李彩華,

WOW~畫面香艷!藝人李彩華(Rain)今年忙得不可開交,接拍了一部花五億人民幣製作的劇集《昆侖歸》,遠赴多個地方取景,包括冰島、德國、天津、西藏和新 ...


WOW~畫面香艷!


藝人李彩華(Rain)今年忙得不可開交,接拍了一部花五億人民幣製作的劇集《昆侖歸》 ,遠赴多個地方取景,包括冰島、德國、天津、西藏和新疆等,估計至年底才會完成拍攝工作。她連月來隨隊飛到不同地方,在冰島一站忙裏偷閒,與同劇演員鄭曉東、朱泳騰及包小松等去了當地著名的Blue Lagoon Spa浸溫泉浴。如此美景,Rain亦來個大解放,罕有地換上性感泳衣上陣騷身材,更與三名猛男一同浸浴,相當香艷!

擺明𥄫嘢 任影唔嬲

共浴期間,三名猛男眼見美人配靚景,機會難逢,紛紛拿手機拍攝,Rain充當模特兒在水中展示美態,表現自如,未見半點尷尬!她透露首次踏足冰島感覺新鮮,故不用埋位開工時,便與其他演員外出觀光。問到與三名猛男共浴,可有尷尬?她笑說:「咁去浸溫泉浸浴,個個都係咁着㗎啦,又唔係冇着衫褲,唔會尷尬嘅!不過佢哋個個都操到好大隻,真係我人生中第一次同咁多肌肉男共浴,大開眼界!」她透露今次拍攝與男演員對手戲較多,並說:「我哋都好鍾意影相,我又鍾意畀人影,所以會約埋出去一齊互影,咁我係女仔,自然充當咗模特兒。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!