掃呢頁CODE去手機

2018年7月26日 星期四

何遠東:何遠東拍劇開齋咀「仙女」:我會珍惜 __,何遠東,

究竟會係邊個?肥仔藝人何遠東最近參演無綫劇《十八年後的殺人告白》,戲份甚重,跟主角陳山聰及譚俊彥飾演圍村三兄弟,他直言有心理準備拍劇後心情變得低氣壓: ...


究竟會係邊個?


肥仔藝人何遠東最近參演無綫劇《十八年後的殺人告白》,戲份甚重,跟主角陳山聰及譚俊彥飾演圍村三兄弟,他直言有心理準備拍劇後心情變得低氣壓:「我個角色衰太好人,狠就唔夠山聰,叻又唔及譚俊彥,個人成日諗埋一邊,而且戲份係我入行以來最重一次,係個大挑戰!」今次更是他拍劇以來首次有感情線並獻出螢幕初吻,笑言心情緊張,但不肯透露對手是誰:「監製話終於有感情線畀我,我會好珍惜,始終機會唔多吖嘛!個女仔都高質素、有仙氣㗎!依家我緊張又開心,戲外未有拖拍,戲內享受吓先囉!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!