掃呢頁CODE去手機

2018年7月26日 星期四

郭可盈:天倫樂!郭可盈林文龍帶囡囡衝擊大阪 __,林文龍,郭可盈,

郭可盈與林文龍同囡囡去大阪旅行,享受天倫樂!藝人郭可盈趁暑假一家三口到日本大阪旅行,在網上大晒家庭照,留言:「HappySummerTime!!玩了3 ...


郭可盈與林文龍同囡囡去大阪旅行,享受天倫樂!


藝人郭可盈趁暑假一家三口到日本大阪旅行,在網上大晒家庭照,留言:「Happy Summer Time!!玩了3次Harry Potter(哈利波特)!超爽!圓滿!很回味這凍結梅酒啊!」

相中見到可盈同老公林文龍、女兒林天若(津津)去咗唔同地方遊覽,又去咗環球影城同神社,一家三口樂也融融,而可盈仲同女兒擺咗一個心心手勢,睇相就知道佢哋玩得幾咁開心,網民都話津津大個咗好多,仲遺傳咗可盈嘅優良基因添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!