掃呢頁CODE去手機

2018年7月9日 星期一

孫耀威:【竟然係佢…】孫耀威嬲爆某藝人講大話 __,孫耀威,

係唔係誤會?歌手孫耀威(Eric)早前喺尖沙咀開設禮服訂製專門店,同時一直忙於音樂同禮服生意嘅佢,今日突然喺社交網嬲爆發文,指一名馬姓藝人自稱借西裝出 ...


係唔係誤會?


歌手孫耀威(Eric)早前喺尖沙咀開設禮服訂製專門店,同時一直忙於音樂同禮服生意嘅佢,今日突然喺社交網嬲爆發文,指一名馬姓藝人自稱借西裝出席大型品牌活動,但實情只係去馬來西亞出席朋友婚宴,佢留言:「剛剛發現一位所謂藝人來我店借西裝,說是去『CHANNEL』活動,原來只是去馬來西亞參加朋友婚禮!其實你不用講大話啦,告訴我們真實用途就可以了!這樣不是更顯得你的低手嗎?!我送畀你都得啦馬先生!」呢個Post引嚟唔少好友留言湊熱鬧,有人揣測係馬國明同馬浚偉,不過Eric通通否認,佢留言話:「我不在fan page post已經仁至義盡!不想炒新聞!益埋佢!」

而Eric口中嗰位馬先生,就係同藝人吳千語出席完馬來西亞友人婚宴嘅形象指導馬天佑。馬天佑透過短訊回覆東網:「我啱啱由馬來西亞返香港,已經即時向同事了解咗,證實咗的確有件咁嘅事。不過我之前真係唔知道,我喺公司試嘅時候冇問清楚西裝係點樣借返嚟就攞咗出Trip。不過點講都好,咁樣做係好唔啱,我喺呢度衷心同Eric道歉,亦都已經同同事講咗,唔可以再有同樣嘅事發生,今次件事真係好對唔住,我會再親自同Eric道歉。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!