掃呢頁CODE去手機

2018年7月26日 星期四

馬浚偉:【及早止蝕?】馬浚偉叫胡定欣有人追就出聲 __,定欣,馬浚偉,胡定欣,

馬浚偉呢句有啲酸,搞到胡定欣都有啲尷尬。藝人「皇上」馬浚偉和「王后」胡定欣再次「微服出巡」,孖住出席戶外活動,胡定欣以一身紅色連身衞衣裙現身,本以為平 ...


馬浚偉呢句有啲酸,搞到胡定欣都有啲尷尬。


藝人「皇上」馬浚偉和「王后」胡定欣再次「微服出巡」,孖住出席戶外活動,胡定欣以一身紅色連身衞衣裙現身,本以為平平無奇,一轉身卻大贈送部分玉背,起畫龍點睛之效!

自爆有一籮追求者

活動後二人一同受訪,提起傳與張振朗的「姊弟戀」時,馬浚偉見胡定欣招架不住,即跳出嚟「護航」:「都有問佢,我咩都知,係假嘅,我信佢!不過有人追都係早啲講聲!」搞到胡定欣不禁嗌「好熱添」,問到緋聞可會影響圈外追求者?她爆笑話:「我冇指定得一個(追求者),有一籮呀!我咁嘅質素點可以話畀人聽得一個呀?哈哈!」

劇集帶挈豬籠入水

他們又透露明天將雙雙前往多倫多登台五日,更笑言前後已互相對足大半年。此時,馬浚偉抵死搶話自己新奇有趣,對足咁耐都唔悶!身旁的胡定欣就指對方是一位好Partner,開心深受觀眾歡迎,問到有否受《宮心計2深宮計》帶挈而豬籠入水?她難掩興奮,哈哈大笑話:「都豬豬哋、籠籠哋㗎!」馬浚偉亦笑話:「頗豬㗎!都好感激劇集同舞台劇《偶然•徐志摩》,有本地電影公司接洽想買舞台劇版權,仲要原班陣容,好開心有公司欣賞。」

「佢交稅係我一年收入」

提到收入多自然交稅數目多,可會「不慎」報漏稅?馬浚偉聞言即大反應指絕不:「所有都報足,不過香港居民喺海外做嘢就唔使報,我都有叫公司同事報足,唔慳得幾多,發現咗就要賠一輩子,有時條數係好大,但要做奉公守法嘅良好市民。」胡定欣都有感而發話交稅好肉赤:「但見一年比一年交得多,即係多咗嘢做。」馬浚偉就大爆對方私事:「佢今年交嘅稅係我一年嘅收入!(你又知?互相睇稅單?)夫妻之間冇嘢要隱瞞!所以有人追你就出聲」令胡定欣尷尬大笑。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!