掃呢頁CODE去手機

2018年7月1日 星期日

康華五位數買金祝賀 __,康華,

老友鬼鬼的康華與韋家雄去金舖睇金,睇吓又笑吓。
康華五位數買金祝賀康華和韋家雄感情要好,她表示要在對方婚宴上做「兄弟」。由於家雄被稱暖男,又得女生歡心,康華坦言他的爛Gag令她笑破嘴:「當年我哋拍劇 ...


康華五位數買金祝賀

康華和韋家雄感情要好,她表示要在對方婚宴上做「兄弟」。由於家雄被稱暖男,又得女生歡心,康華坦言他的爛Gag令她笑破嘴:「當年我哋拍劇集《守業者》,我好難忘佢一句笑話,我喺泰國買咗啲豬肉乾返嚟,請大家食,佢可以話呢啲『恐龍春袋皮』好好食,喺邊度買o架?我真係畀佢笑死!佢係任何情況下都搞到笑o架!」

對於家雄再婚覓得真愛,康華很戥他開心,並大讚Keynes是一位大方的女生,問二人感情要好,可擔心阿嫂呷醋?她說:「我哋一齊食過飯,佢好大方、好易相處,係一個好純嘅女仔,如果要呷醋,除咗我同家雄有合作,仲有好多女演員同佢有演出,所以要呷醋就好忙喇,我覺得佢哋咁Sweet,互相信任,唔會有問題,我同Keynes都好好o架!」






鍾意就快D Share啦!