網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月29日 星期日

《美女廚房》:【有味笑話】蝦頭笑朱晨麗個「篩」污糟 __,《美女廚房》,楊詩敏,蝦頭,朱晨麗,

認真搞笑!藝人何廣沛、鄭俊弘為今集無綫節目《美女廚房》任嘉賓評判,楊詩敏(蝦頭)、朱晨麗(朱朱)及糖妹大鬥廚藝。於指定菜式挑戰時,由於朱朱煮的製成品外 ...


認真搞笑!


藝人何廣沛、鄭俊弘為今集無綫節目《美女廚房》任嘉賓評判,楊詩敏(蝦頭)、朱晨麗(朱朱)及糖妹大鬥廚藝。於指定菜式挑戰時,由於朱朱煮的製成品外觀很醜,以致一眾主持及嘉賓齊齊退後,惟朱朱緋聞男友何廣沛肯犧牲自己作首位試食,並大大啖放入口,朱朱見狀即笠其高帽:「突然間覺得你好Man!」而後來於自選菜式環節,蝦頭繼續發揮搞笑精神,向朱朱借篩,不過朱朱剛用完篩放食材,於未清洗情況下遞給她,蝦頭即大講有味笑話:「你個『篩』咁污糟㗎!」此語一出令全場人爆笑,朱朱亦笑到招架唔到!

蝦頭上菜給嘉賓試食前,先將上衣拉低變成露肩裝,不過所有男嘉賓都冇眼睇,全部人齊齊除外套將蝦頭整個人遮住。不過,大家都對蝦頭的所炮製的指定菜色就讚不絶口,但唯獨嘉賓之一的鄭俊弘覺得味道怪怪,蝦頭即時反擊對方是怪人,笑言:「你應該作首歌畀自己叫《我係一個怪人》,首歌一定上榜首。」說罷蝦頭就即時自創曲調唱起來,令全場爆笑。最終蝦頭贏得冠軍,朱朱以負48.8分包尾。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!