網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月20日 星期五

老婆陳嘉寶有信心 黃頌祈唔怕飛來蜢 __,陳嘉寶,

■黃頌祈親自落水示範花式滑水。
■黃頌祈親自落水示範花式滑水。陳嘉寶(Anjaylia)的老公黃頌祈(EP),今年37歲,有「長洲彭于晏」外號的他,自小長洲長大,既是滑水健將,又是滑 ...


陳嘉寶(Anjaylia)的老公黃頌祈(EP),今年37歲,有「長洲彭于晏」外號的他,自小長洲長大,既是滑水健將,又是滑水教練和裁判,更是香港滑水隊總會纜繩滑水分部副主席。

日前他在大埔駕駛過百萬的遊艇出海,接受《蘋果》專訪,還落水示範幾招花式滑水。談到老婆Anjaylia自嘲是「防水」,EP說︰「其實佢因為工作上唔曬得,佢唔係防水,我都有教過佢滑水,不過好少,一、兩次左右。」他表示現徵求一位靚仔教練教他老婆游水。問到本身任職金融的他會否經常遇到飛來蜢埋身?他笑言︰「我老婆EQ好高,對我好有信心。」原來EP少年時曾拍廣告,因家人反對而沒有入行。

採訪︰羅婉玲

攝影︰沈健程




鍾意就快D Share啦!