掃呢頁CODE去手機

2018年7月27日 星期五

楊卓娜:楊卓娜喊戲有洋蔥 范文雅谷盡玩色誘 __,楊卓娜,范文雅,

愈睇愈有戲味!無綫劇《BB來了》昨晚可算鬥喊之夜,多個角色都有喊爆場面,當中包括楊卓娜、尹詩沛(飾演年青時的秀珠)、溫裕紅等,劇情統統都好催淚,道出媽 ...


愈睇愈有戲味!


無綫劇《BB來了》昨晚可算鬥喊之夜,多個角色都有喊爆場面,當中包括楊卓娜、尹詩沛(飾演年青時的秀珠)、溫裕紅等,劇情統統都好催淚,道出媽媽之苦。當中以楊卓娜看到兒子畫了一幅爸爸拿着菜刀指向媽媽的畫,崩潰痛哭一段,最令人動容!佢今次喺劇集嘅表現,獲得唔少讚賞!

楊卓娜於2001年參加香港小姐競選入行,一直機會都唔太多,唔少觀眾也許只記得佢係楊怡嘅家姐,直至近年才讓觀眾慢慢認識,演技亦一部比一部好,今次飾演背景悲慘但卻奮力自強嘅單親媽咪,角色討好令觀眾受落。

雖然今晚劇情大部份都好催淚,但都有一啲「甜品」位,就係擁34C上圍的范文雅喺劇入面穿上性感吊帶裙玩色誘,白滑肌膚加Big爆身材,勁吸睛!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!