掃呢頁CODE去手機

2018年7月9日 星期一

麥嘉欣:下月卸任澳門小姐 麥嘉欣轉攻拍香港電影 __,嘉欣,麥嘉,鍾嘉欣,

等你新發展~2017國際小姐澳門代表麥嘉欣(Sofia)出席餐廳開幕,她表示8月便卸任澳門小姐,問到心情如何?她說:「已經見咗下一屆,好期待,我會當佢 ...


等你新發展~


2017國際小姐澳門代表麥嘉欣(Sofia)出席餐廳開幕,她表示8月便卸任澳門小姐,問到心情如何?她說:「已經見咗下一屆,好期待,我會當佢係妹妹,同佢講吓自己心得,唔會唔捨得。」

Sofia透露最近忙於製作兩首新歌的MV,並有機會拍香港電影:「角色同我本身嘅性格好唔同,係第一次拍電影。(接唔接受親熱戲?)太親熱唔接受,今次唔需要,我個角色粗魯少少。」問到有否新男友?她稱工作太忙,經常飛來飛去工作。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!