掃呢頁CODE去手機

2018年7月10日 星期二

朱晨麗:孖床伴去飲!朱晨麗冧爆:我要嫁畀煒哥 __,煒哥,朱晨麗,陳煒,

朱朱及煒哥一齊出席陳榮峻與吳香倫的婚宴。62歲資深藝人陳榮峻今迎娶58歲吳香倫,而晚上於九龍灣設宴,筵開60圍,朱晨麗(朱朱)、陳煒(煒哥)等藝人到場 ...


朱朱及煒哥一齊出席陳榮峻與吳香倫的婚宴。


62歲資深藝人陳榮峻今迎娶58歲吳香倫,而晚上於九龍灣設宴,筵開60圍,朱晨麗(朱朱)、陳煒(煒哥)等藝人到場祝賀,身穿斜膊裝的煒哥與穿露膊裝的朱朱都非常搶鏡,朱朱指跟陳榮峻在《末代御醫》合作過:「我飾演珍妃,佢係推我落井嗰個囉,時間真係過得快,當時知道佢哋拍拖,依家就結婚好幸福!(想唔想好似佢哋咁幸福?)都想搵到另一半,我比較傳統,都想組織一個家庭。」問她為何不與緋聞男友何廣沛一齊來飲宴?她即用煒哥來擋:「我有煒哥嘛,我要嫁畀佢,平時拍劇都成日同床,差在未一齊沖涼,如果有個好似佢咁體貼嘅男朋友就好喇!」

物色對象中

煒哥被問到何時搵番個另一半時,即長嘆一聲:「唉…所以依家咪去多啲飲宴,物色一吓。」在旁的朱朱笑言會充當紅娘,幫手物色。早前有傳煒哥前夫顏志行想跟她再續前緣,但她否認:「冇啲咁嘅事,大家都係朋友,會WhatsApp聯絡吓,保持友好關係。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!