掃呢頁CODE去手機

2018年7月7日 星期六

古天樂:粉絲跨欄求救病父 古天樂嚇親:要了解! __,古天樂,

咁驚險呀?影帝古天樂(古仔)向來喜歡做善事,不但在內地興建學校,又捐錢建水窖等。今日有一名內地女粉絲,趁他出席公開活動時求助,突然跨出活動場地再上一層 ...


咁驚險呀?


影帝古天樂(古仔)向來喜歡做善事,不但在內地興建學校,又捐錢建水窖等。今日有一名內地女粉絲,趁他出席公開活動時求助,突然跨出活動場地再上一層的電梯圍欄外,舉起大字報,大字報內容指其父親患病,望古仔能借100萬給她。由於場面危險,最後數名保安出動合力制服。

事後古仔受訪時坦言不知事發經過,但有女子透過工作人員交信件給他:「都幾驚險,捐出去(圍欄)咁危險!其實公司都收到呢啲求助個案,有時擔心係騙案,所以要了解清楚,係真先至會處理。(會唔會去了解?)要了解清楚先,有時唔係講一個銀碼,捐款都係,會盡力去幫。(會否覺得個女仔行為過激?)咁樣擒出嚟,引起公眾安全問題,如果下面有人,跣親就唔好。」

古仔更指過往有社區團體、老人院及學校,所需要的僅是別人探訪或提供物質,並非一定需要金錢上的協助。問到是否因其形象經常幫助人,才吸引到陌生人尋求幫助?他謂:「我冇深究呢樣嘢,有時幫到就幫,都會有同事幫手了解。(會唔會將有啲個案轉介畀慈善機構?)會,有時需要書薄方面就會搵出版社幫手。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!