網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月4日 星期三

【港女住房悲歌】男比女租客更有品 經紀: 唔好以貌取人(足本版) __,港女,

帶記者睇盤的地產經陳小姐表示,男租客比女租客更有品。「曾有一位女租客拖延幾天仍未交租,我請她三日內離去,但佢走當日竟然擺滿大量紙巾在地上,唔係角落,係 ...




帶記者睇盤的地產經陳小姐表示,男租客比女租客更有品。

「曾有一位女租客拖延幾天仍未交租,我請她三日內離去,但佢走當日竟然擺滿大量紙巾在地上,唔係角落,係成間房都係,她係專登做,我租比廿幾個男生都未曾遇過,嚇死我。」陳小姐說。

她續指,業主普遍喜歡將單位租予女生,不過在她眼中,男租客其實更容易處理,「何文田梭雅道唐六樓有個單位由我負責,床位租金1800元,環境當然比唔上呢度,無電梯仲有漏水,七百幾呎單住有多張上下架床,共有20個床位,由於平租,綜援人士亦只能負擔1800元,所以好受歡迎。曾經有一位租客介紹好多人來,每當佢介紹一個,我就俾$500佢,最後他一口氣帶左11個人來,當中有髮型師及救生員。原來佢以前在油麻地租住在唐八樓,月租$2500仲要無電梯,所以佢拉大隊搬來。」

她解釋,由於女生宿舍不能環境太擠逼,所以租金相對較高。女生租客比男生麻煩事更多,「當我去收租時,男租客只有早,沒有遲。有位更生人士以前係我的租客,佢人品很好,我介紹工作給他,佢經常請我吃飯,雖然佢全身滿佈紋身,但總不能以外貌取人。」

採訪:艾馬

攝影:韋平

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!