掃呢頁CODE去手機

2018年7月31日 星期二

官恩娜:全家去旅行!官恩娜二千米瑞士高山餵人奶 __,官恩娜,

官恩娜在瑞士莫雷松山餵囡囡母乳。歌手官恩娜(Ella)最近就同老公及一對仔去咗瑞士旅行,雖然囡囡BéBéA只得6個月大,但Ella都唔怕辛苦仲帶埋一對 ...


官恩娜在瑞士莫雷松山餵囡囡母乳。


歌手官恩娜(Ella)最近就同老公及一對仔去咗瑞士旅行,雖然囡囡BéBé A只得6個月大,但Ella都唔怕辛苦仲帶埋一對仔女上瑞士莫雷松山(Moléson peak),更在高山上餵人奶,Ella留言謂:「BéBé A having lunch on top of the 2002m Moléson mountain (BéBé 在2002米高的莫雷松山食午餐),照片所見,Ella同老公都兩手揈揈,唔似一般媽媽咁一袋二袋,呢個就係餵人奶嘅好處,隨時隨地都餵得。

Ella一向身體力行提倡餵母乳,不過其實她在2016年時因餵母乳而慘遭受辱,當時Ella在某5星級酒店的更衣室餵仔仔母乳時遭中年婦投訴,當時她將事件放上網,更hang tag餵母乳無罪!受到好多母乳媽媽的認同及讚賞。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!