掃呢頁CODE去手機

2018年7月3日 星期二

陳冠希床上親熱 秦舒培洩春光 __,秦舒培,陳冠希,

陳冠希(Edison)同大陸名模秦舒培打得火熱,最近兩人為服裝品牌Entireworld拍攝短片,公然在床上晒恩愛甜到漏,兩人頭貼頭瞓喺床上,Edis ...


陳冠希(Edison)同大陸名模秦舒培打得火熱,最近兩人為服裝品牌Entireworld拍攝短片,公然在床上晒恩愛甜到漏,兩人頭貼頭瞓喺床上,Edison又錫又搓秦舒培隻手仔,着熱褲嘅秦舒培春心蕩漾,用長腿撩撥挑逗Edison,之後更一個轉身攬着他,然而,長腿在轉動間動作太大,露出粉紅色底褲同半截pat pat,不慎洩春光。

網民紛紛起哄,留言:「秀恩愛的時候可以忘掉Alaia」、「冠希看舒培那一下的笑容甜死了」,有眼利嘅網民更估拍攝地點似係兩人愛巢,事關Edison曾在ig晒秦舒培同囡囡Alaia熟睡相,比對床同枕頭都係一模一樣。36歲嘅Edison同細10歲嘅秦舒培拍拖兩年,現育有1歲女兒Alaia,做咗爸爸嘅Edison修心養性,去年8月豪擲2千300萬港元在洛杉磯買愛巢。




鍾意就快D Share啦!