掃呢頁CODE去手機

2018年7月26日 星期四

林秀怡:【火辣下水禮】林秀怡「賣笑」唔賣身 __,林秀怡,

林秀怡話佢唔係行性感路線。藝人林秀怡將於無綫節目《大玩特玩》中大解放以水着上場,問拍攝時有否畀林盛斌等主持整蠱?她笑言:「有呀,成日畀佢哋推落水,不過 ...


林秀怡話佢唔係行性感路線。


藝人林秀怡將於無綫節目《大玩特玩》中大解放以水着上場,問拍攝時有否畀林盛斌等主持整蠱?她笑言:「有呀,成日畀佢哋推落水,不過都開心嘅,大家一班人,要好老友先可以玩到。」穿上火辣泳衣玩遊戲,當然要好身材,林秀怡笑言自己沒有特別去Keep Fit,自嘲自己是肥妹仔:「我根本唔係行好身材路線,不嬲都行緊搞笑路線啦。」

近期多了不少海外工作的她,被問到有否去過睇相,是否驛馬星動?是否有異地姻緣?林秀怡表示:「我冇睇過相啊,不過我希望真係驛馬星動啦,去多啲地方,做嘢之餘仲可以當旅行。當然唔會有異地姻緣發生,因為香港有個男友睇實嘛!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!