掃呢頁CODE去手機

2018年7月6日 星期五

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】湯怡險搣盡積蓄轉行做空姐 __,湯怡,

好彩佢有堅持咋~東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,今集請來湯怡(Kathy),與主持人李惠儀(Kiwi)分 ...


好彩佢有堅持咋~


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,今集請來湯怡(Kathy),與主持人李惠儀(Kiwi)分享拍戲的苦與樂。問到入行初期冇收入點算?Kathy直言要「搣」積蓄,仲差啲轉行做空姐,好彩自己有儲錢習慣,加上鍾意呢行就堅持落去。

至於之前在電影飾演中學生,她坦言挑戰非常大,自爆拍喊戲當日NG,仲同導演講咗句「咩事呀」!想知點解乖乖女Kathy突然會咁?就要留意最新一集《閨蜜睡房》喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!