掃呢頁CODE去手機

2018年7月29日 星期日

胡子彤黃德斌爆衫晒肌 同潘燦良洗龍舟舒壓 __,潘燦良,胡子彤,黃德斌,

■(左起)黃德斌、胡子彤及潘燦良為拍《逆流大叔》特地學扒龍舟。
■(左起)黃德斌、胡子彤及潘燦良為拍《逆流大叔》特地學扒龍舟。《逆流大叔》中除吳鎮宇外,黃德斌亦是被導演力讚的演員,55歲的他與49歲潘燦良大談中年危 ...


《逆流大叔》中除吳鎮宇外,黃德斌亦是被導演力讚的演員,55歲的他與49歲潘燦良大談中年危機。黃德斌自《火舞黃沙》後,肌男形象深入民心,本以為扒龍舟戲難不到他,但他卻說凡事不要看表面:「唔好睇我身體咁fit,到某個階段,其實我身體有好多問題要處理。我哋拍攝前上堂,難度唔高,但扒龍舟嘅難度同精神就係合作性。」

潘燦良亦說:「中年階段,發現自己身體同以前唔同。男人要喺家庭上擔當,究竟追夢定面對現實,照顧身邊人,我仲有幾多事業可以去闖,好多問題面對。」26歲的胡子彤正值事業起步,但亦有不少困惑:「我喺戲中要面對嘅嘢同現實都幾相似,最後透過扒龍舟搵番自己最想做乜。」

採訪:張俊銘

攝影:陳俊強

服裝提供:Nike

協力鳴謝:中國香港龍舟總會

場地提供:中國香港龍舟總會石門訓練中心




鍾意就快D Share啦!