網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月24日 星期二

陳志雲踩港姐質素 寸埋余詠珊 __,余詠珊,陳志雲,志雲,港姐,

■李克勤(左)本是台下觀眾,突然被志雲叫上台,他笑說︰「下次叫我上嚟早啲講,等我着好少少。」
■李克勤(左)本是台下觀眾,突然被志雲叫上台,他笑說︰「下次叫我上嚟早啲講,等我着好少少。」陳志雲的「志雲尋志雲登陸舞台演嘢會」嘉賓陣容強勁,繼曾俊華 ...


陳志雲的「志雲尋志雲登陸舞台演嘢會」嘉賓陣容強勁,繼曾俊華及田北俊後,前晚又有張敬軒與李克勤。軒仔抱病上台獻唱《青春常駐》後,就與志雲擁抱,他大讚志雲有智慧,曾教他處理各種情緒問題,志雲感激軒仔:「佢病都嚟,係一個好有心嘅人,佢餐廳嘅嘢食都好好味。」



20年拎男歌手

克勤緊接軒仔出場,志雲認對他偏心:「佢破咗《志雲飯局》嘅紀錄,通常一個人出席一集,但佢就做咗三集。」克勤自嘲話:「如果唔係點做TVB契仔……『契仔』呢個詞,我以前以為係讚美,點知原來最親係親生仔,跟住係收養,然後先係契仔,通常遺產都冇得分,所以只可以上到三集《志雲飯局》,同埋等咗20年至攞到最受歡迎男歌手獎。」志雲即笑問:「你講TVB同商台?」



■貴為無綫契仔的克勤,《志雲飯局》做三集,可見兩人私交甚篤。互聯網圖片 ■貴為無綫契仔的克勤,《志雲飯局》做三集,可見兩人私交甚篤。互聯網圖片
■張敬軒前晚抱恙上陣,為志雲作表演嘉賓。

■張敬軒前晚抱恙上陣,為志雲作表演嘉賓。

面試忍唔到笑

志雲又提到拍完第三集《志雲飯局》,才知克勤與盧淑儀結婚,又語帶雙關說:「如果你𠵱家喺港姐入面揀,就難揀好多。」克勤無奈說:「你唔喺度做講乜都得,但我唔知會唔會再返去,我驚得罪人。你係咪講今年嘅質素?」志雲直接話:「近年都係咁,之前面試,我哋成日幫何麗全綁鞋帶,因為忍唔到笑,心諗『咁都嚟』。」克勤立即踢爆他:「你當時唔係咁講!你話今屆質責好高㗎!」志雲暗寸:「最近余詠珊更高質素,話今屆好精采,但問番佢都唔知個賽制係乜!」克勤說:「你問嘅嘢唔好陷我於不義,我同Charles Chan(TVB主席陳國強)好熟㗎!」



■今屆港姐20位候選佳麗日前會見傳媒。資料圖片

■今屆港姐20位候選佳麗日前會見傳媒。資料圖片
余詠珊 資料圖片

余詠珊 資料圖片

最後志雲請克勤唱多首歌,克勤表示怕忘記歌詞,志雲即借勢笑譚詠麟:「你咪學阿倫遞支咪畀觀眾唱囉!」克勤即代阿倫澄清:「佢係特登唔記得,rundown入面有呢part嘅。」

採訪、攝影︰盧妹




鍾意就快D Share啦!