網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月19日 星期四

張慧儀:張慧儀認打針微調 心郁想去韓國執靚樣 __,張慧儀,

張慧儀認有打過瘦面針。藝人張慧儀出席美容活動,見她塊面比之前瘦,她表示做了該公司的緊緻療程:「我個幾星期前做咗,骨膠原會慢慢增生,我依家都等緊。(依家 ...


張慧儀認有打過瘦面針。


藝人張慧儀出席美容活動,見她塊面比之前瘦,她表示做了該公司的緊緻療程:「我個幾星期前做咗,骨膠原會慢慢增生,我依家都等緊。(依家有冇成效?)我未係好覺,但我啲朋友問我係咪打咗瘦面針,依家係初步,過幾月後效果應該會係最靚。」問她可接受到其他療程,例如要打針?她就謂:「微調可以接受,但太過龍或太膠就唔好。(最想改善邊part?)想瓜子口面上鏡靚啲,我發覺輪廓出啲靚啲,個人都會後生啲。」

張慧儀坦言其實之前試過打瘦面針,但接受不到開刀整容:「開刀我唔夠膽,天賜畀我哋點就點啦,今次呢啲做機微調就ok。」問到如果有很吸引的代言人酬勞可會考慮?她笑言:「如果個醫生又好有名,我唔敢講我一定唔會,但有時上網見到啲人喺韓國做完之後嘅對比,個剎那真係有心郁嘅感覺,但暫時冇人畀好多錢我叫我做呢樣嘢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!