掃呢頁CODE去手機

2018年7月8日 星期日

賴慰玲:賴慰玲生日!蔡思貝感觸:冇你我生存唔到 __,蔡思貝,賴慰玲,

賴慰玲今日生日,蔡思貝祝福對方生日快樂,仲非常感觸!今日係藝人賴慰玲(Winki)32歲生日,上年嘅今日佢就突然宣布懷孕,做未婚媽媽!而事隔一年,佢已 ...


賴慰玲今日生日,蔡思貝祝福對方生日快樂,仲非常感觸!


今日係藝人賴慰玲(Winki)32歲生日,上年嘅今日佢就突然宣布懷孕,做未婚媽媽!而事隔一年,佢已經係人妻兼人母喇!好姊妹蔡思貝就喺社交網上載閨蜜照,祝對方生日快樂!

曾經飽受負評嘅蔡思貝就感觸留言,仲話冇咗對方生存唔到:「我哋一齊去旅行、一齊去青春食杯面(麵)、一齊搬屋、一齊食好嘢、一齊去做師奶買餸!😊一齊笑笑哭哭,一齊經歷,I love you!!多謝你同我過嘅每一秒,without you I won’t survive❤️(沒有你,我會無法生存)我祝你家庭幸福快樂,有好美滿嘅事業,保持你獨特吸引嘅個性 !❣️」冧爆嘅Winki就話:「你條友仔⋯多謝!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!