掃呢頁CODE去手機

2018年7月24日 星期二

離巢內地爆紅:中安慰獎 __,

■張錦程(右)曾扮祥嫂而為人熟悉。資料圖片
張錦程當年扮祥嫂成功出位,卻也成為拍劇障礙。他受訪時說:「我以為受眾,就應該多啲機會拍劇,但我聽番,嗰時何麗全彈出嚟嗰啲(綜藝節目),劇集唔會coun ...


張錦程當年扮祥嫂成功出位,卻也成為拍劇障礙。他受訪時說:「我以為受眾,就應該多啲機會拍劇,但我聽番,嗰時何麗全彈出嚟嗰啲(綜藝節目),劇集唔會count,最好唔好用嗰邊啲人。」羅嘉良扮女人演出的無綫劇《先生貴性》,錦程曾自覺是合適演出人選,但最後連試鏡也沒機會。錦程:「00年嗰時都好意興闌珊㗎,再咁做落去好冇癮,不如自己出去闖吓。」

於是,錦程拍電影、到內地拍劇做主持,但在內地要不停應酬飲酒,錦程一度難以適應,曾主動要求返無綫,但無綫以他曾推劇為由拒絕,錦程只好繼續留內地發展,並開始經理人工作。前年,錦程在內地拍警匪網劇《餘罪》做反派,劇集大收旺場,帶挈知名度大升,他苦笑道:「好似中咗安慰獎。」




鍾意就快D Share啦!