網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月28日 星期六

森美帶埋老婆公幹 旅遊專區整囝囝行李牌 __,森美,

■森美表示旅遊前執篋很重要,必定要帶的是「叉電」。
■森美表示旅遊前執篋很重要,必定要帶的是「叉電」。森美前日於九龍塘又一城出席「Samsonite#EVOA一喼伴旅」期間限定店揭幕禮,更即席為兒子製作 ...


森美前日於九龍塘又一城出席「Samsonite#EVOA一喼伴旅」期間限定店揭幕禮,更即席為兒子製作皮革行李牌兼大談旅遊心得。森美接受專訪時透露,太太是他的旅遊良伴,皆因她有冒險精神,不時為他製造即興的歡樂。



富冒險精神

愛與太太孖住去旅行的森美,指對方是最貼心的伴侶︰「有時出埠要做嘢或者帶團,我都會帶老婆去,當係助手,因為一個人去做嘢夜晚喺酒店好孤單,有老婆喺身邊陪我睇電視講吓嘢好好多。」

森美更列出旅遊良伴的三大條件,他說︰「首先要識揸車,因為自由行有時租車去遠啲嘅地方,一揸要揸三、四個鐘頭,多個人同你分擔吓爭好遠。其次要識睇地圖,否則個個旨意你壓力好大。第三要有冒險精神,我自問唔係但老婆係,佢會好即興咁同我講,不如我哋去邊度睇花,就係要有呢一種冒險精神,所以先會享受到嗰種即興嘅歡樂。」



■森美經常與太太稱不離鉈去旅行,更讚老婆為他帶來即興的歡樂。資料圖片 ■森美經常與太太稱不離鉈去旅行,更讚老婆為他帶來即興的歡樂。資料圖片
■森美為大仔製作的行李牌上,寫上其英文名縮寫「LAN」。

■森美為大仔製作的行李牌上,寫上其英文名縮寫「LAN」。
■新一輯《森美旅行團》拍檔有吳若希(左二),森美爆她間中「甩轆」,趣事連連。互聯網圖片

■新一輯《森美旅行團》拍檔有吳若希(左二),森美爆她間中「甩轆」,趣事連連。互聯網圖片

叉電最重要

近年大仔赴英升學,森美和太太去旅行次數更密︰「𠵱家仔女都大啦,有時間就同佢去多啲旅行,試過一年去咗五次,然後佢又同朋友去。冇我喺度,佢買嘢買得開心好多。」

森美因為主持節目《森美旅行團》,成為旅遊達人。他說每次去旅行前,都會做足準備功夫,所以不需要旅遊書跟身,反而上網找資料更實際︰「所以旅行第一要帶係叉電,冇電就乜嘢都做唔到,其次係相機,而最重要就梗係錢啦。」

另外,新一輯《森美旅行團》將於下月播出,上輯森美在雙彩虹背景下說「掛住老婆」,令觀眾很感動,但他卻自爆被老婆鬧:「上次返到嚟畀老婆鬧我,話畀人錯覺以為我好錫佢喎!其實我喺個心錫佢㗎。」口甜舌滑的森美,冧爆老婆啦。

採訪:曹家誠

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!