網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月26日 星期四

林夏薇:林峯帶出嚟?林夏薇自爆見過「堂嫂」張馨月 __,林夏薇,林峯,張馨月,

嗯…明晒!藝人林夏薇現身apm數碼運動潮人學堂,現場她與新鴻基地產(中國)執行董事馮秀炎一同試玩五個好玩潮點。剛約滿無綫的她,今日首次以自由身接工作, ...


嗯…明晒!


藝人林夏薇現身apm數碼運動潮人學堂,現場她與新鴻基地產(中國)執行董事馮秀炎一同試玩五個好玩潮點。剛約滿無綫的她,今日首次以自由身接工作,表示有點不習慣,揚言好掛住公司。提到有冇見過堂兄林峯的新女友內地索模張馨月?林夏薇口快快說:「有!」及後知道說漏嘴即兜,但愈講愈爆:「你講緋聞女友就知,新女友就唔知,聚會見過一兩次。(佢女友已經融入咗家庭聚會?)咁又唔係太多聚會,我又忙,同老公飛嚟飛去。(你咁忙都見過兩次?)可能有一次係你哋都見到。(覺得張馨月點?)無任何覺得點,因為好少接觸,唔多見面,會傾吓偈。(佢靚唔靚?)靚。(同林峯襯唔襯?)要問番林峯。」她透露林峯不在港,正在外地拍戲。

林夏薇表示最近還跟老公莫贊生返工學投資,暫時不拍劇,她說:「我會由低做起,由初級做起,跟到咁好嘅師傅。(老公親自教?)係,跟佢返工。(工資會唔會喺家用扣番?)唔關事,志在學嘢。」她透露飲食生意又開分店,又有其他新投資項目,故非常忙碌。

她說早前結婚三周年紀念,難得與老公撐枱腳吃浪漫餐,對於造人大計,她表示正看中醫調理身體,因早前撞車傷了頸錐,不能做運動,現在也不能做太劇烈的運動,要慢慢鍛煉肌肉,自言之前太瘦,現要多吃、多休息。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!