掃呢頁CODE去手機

2018年7月8日 星期日

陳茵媺:陳豪有得抖!陳茵媺一拖三返加拿大 __,茵媺,陳豪,陳茵媺,

陳茵媺一拖三都掂!藝人陳茵媺於屯門出席慈善活動,她透露最近在忙於收拾行李,將會一拖三帶仔女返加拿大探親:「我自己一個人湊,上年都易啲,因為細女都仲細, ...


陳茵媺一拖三都掂!


藝人陳茵媺於屯門出席慈善活動,她透露最近在忙於收拾行李,將會一拖三帶仔女返加拿大探親:「我自己一個人湊,上年都易啲,因為細女都仲細,今年就跑跑跳跳,都OK嘅!大仔就好興奮!(去幾耐?)一個月咋,我覺得實在太掛住娘家,去一個月太少,而且一返嚟就要開學!」至於老公陳豪可會同行,她表示不會,因為老公亦有工作,更笑指要給予他休息的時間,她說:「佢都要放假,因為佢冇工作都要幫手湊,加上佢要準備健身,操Fit啲!」

她又表示自從當媽媽後,做關於兒童的慈善活動更印象深刻,至於可會帶同三個仔女做慈善探訪?她說:「想㗎!都有問因為以前喺加拿大嘅時候,都係爸爸媽媽帶我去做義工,想繼承呢個傳統,我帶小朋友去小朋友將來亦都會帶佢哋嘅仔女去。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!