掃呢頁CODE去手機

2018年7月28日 星期六

譚俊彥:當眾咀嘴搶鏡!譚俊彥老婆抱女送生日驚喜 __,譚俊彥,

旁若無人咁呀!藝人譚俊彥(Shaun)到紅磡宣傳新劇《特技人》,將於30日生日的他獲一班拍檔送上蛋糕,譚太任祉妍更帶同囡囡譚晴驚喜現身,晴晴唱生日歌送 ...


旁若無人咁呀!


藝人譚俊彥(Shaun)到紅磡宣傳新劇《特技人》,將於30日生日的他獲一班拍檔送上蛋糕,譚太任祉妍更帶同囡囡譚晴驚喜現身,晴晴唱生日歌送給爸爸、更與媽咪先後送吻,場面溫馨。

Shaun抱住晴晴受訪,直言不知太太與拍檔夾埋送驚喜:「真係估唔到,前兩日調通告所以有日假,同屋企人食飯同去玩,都有成兩個月冇試過咁放假,一陣都要返廠開工,都拍到八月。(太太有表示?)佢送咗皮鞋畀我,前兩日出活動着咗。」期間晴晴搶咪唱歌,相當可愛,問是否遺傳其演藝細胞?Shaun笑說:「最好唔好喇!(平時都鍾意唱歌?)有,平時我唱畀佢聽多囉。」

Shaun表示新劇拍得很開心,一班久未見面的拍檔聚頭便有不少回憶:「記番好多上年嘅回憶,上年嘅貨一次清晒,今次同《天命》好唔同,輕鬆貼地啲,兩個角色完全唔似。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!