掃呢頁CODE去手機

2018年7月13日 星期五

娶老婆返嚟 係用嚟𡃶|康仔 __,康仔,蘇永康,

娶老婆返嚟係用嚟𡃶|康仔隔離team同事阿興出名係大滾友,即使有老婆依然沙沙滾,據聞佢每個月去風月場所嘅洗費接近5位數。成日都話「點玩 ...


  • 娶老婆返嚟 係用嚟𡃶|康仔


  • 隔離team同事阿興出名係大滾友,即使有老婆依然沙沙滾,據聞佢每個月去風月場所嘅洗費接近5位數。

    成日都話「點玩都好,最緊要識得返屋企」,康仔咁睇,出得去玩已經唔啱,若果玩完、梳乎完仲唔識得對老婆好啲,咁呢個男人,又應該話呢段婚姻,已經係去到末期。

    唔知大家身邊有冇朋友,係永遠都唔會po另一半嘅相上社交網站嘅呢?阿興就係呢種人!有人會話,因為阿興想搵食,所以扮單身!起初康仔都係咁諗,但自從喺尖沙咀撞過佢兩公婆之後,康仔就知咩原因。

    事緣某日下晝喺海港城見到阿興,佢身後有位睇落大佢10年嘅女人跟尾,當我上前同阿興打招呼嘅時候,阿興冇介紹呢位女士畀我識不特止,位女士仲好有默契咁自動波衝前走咗去。康仔之後諗咗好耐,究竟呢個女人係咩人?係阿興嘅姨媽定抑或係工人呢?呢個疑團,好快就由另一位同事Oliver解開咗!

    「Oliver,阿興有件跟班咁把炮嘅?」

    「跟班?係咪頭髮長長、戴眼鏡,睇落老阿興好多?嗰個係佢老婆嚟!」

    康仔聽到之後,心入面有種好sad嘅感覺,因為佢老婆當日咁樣一支箭標咗去,加上阿興又唔介紹,即係話呢種拍拖模式已經成為習慣,阿興係從來都唔會介紹佢老婆畀人識,驚死冇face咁款。

    查實你娶得個老婆返嚟,就應該要愛惜佢、承認佢嘅地位,阿興連對老婆嘅基本尊重都冇,我覺得係佢襯唔起老婆多啲。呢啲咁嘅賤男,話畀人知係我同事就真係搞到康仔冇face嘞!

    專欄作者簡介:

    康仔

    日頭返工攤抖,例牌遲到早走,收工約Friend飲酒,放假陪女玩狗。

    一日冗員,一世冗員,我是康仔。

    Facebook專頁:

    https://www.facebook.com/mynameishonghong/



    鍾意就快D Share啦!