網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月19日 星期四

張繼聰:張繼聰畀囡囡攬到實 謝安琪神回宣示主權 __,繼聰,謝安琪,張繼聰,

究竟謝安琪講咩秒殺張繼聰呢?由細碼變到加大碼嘅張繼聰,唔只老婆謝安琪(Kay)受惠,囡囡張靖(Karina)都「有嘢玩」!尋晚阿聰就喺Instagra ...


究竟謝安琪講咩秒殺張繼聰呢?


由細碼變到加大碼嘅張繼聰,唔只老婆謝安琪(Kay)受惠,囡囡張靖(Karina)都「有嘢玩」!尋晚阿聰就喺Instagram上載咗張相,就係佢要陪Karina玩公仔,見佢拎住兩隻毛公仔,晒出飛毛腿,網民問佢除咗大隻咗,隻腳係咪都長咗!

付出當然有回報啦,之後佢就上載一段片,見到Karina一支箭跑去攬住爸爸,真係超Sweet!阿聰就冧爆話:「我就係佢最大果隻毛公仔❤」點知曾經講過老公爭抱輸晒畀全家嘅Kay,就「踩場」宣示主權,留言神回:「但係我係佢最鍾意嗰隻」,完美K.O張繼聰!「最大」同「最鍾意」呢,係兩樣嘢嚟㗎!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!