掃呢頁CODE去手機

2018年7月25日 星期三

吳若希:老公突然補求婚 吳若希冧晒巨型鑽戒 __,吳若希,

吳若希老公終於補求婚啦!歌手吳若希(Jinny)上年同老公Alex奉女成婚,不過已為人母嘅Jinny講過老公一直未有求婚,今日Jinny喺社交網上載一 ...


吳若希老公終於補求婚歌手吳若希(Jinny)上年同老公Alex奉女成婚,不過已為人母嘅Jinny講過老公一直未有求婚,今日Jinny喺社交網上載一 ...


吳若希老公終於補求婚


歌手吳若希(Jinny)上年同老公Alex奉女成婚,不過已為人母嘅Jinny講過老公一直未有求婚,今日Jinny喺社交網上載一張巨型鑽戒相,話老公已經補番求婚儀式啦,佢留言話:「7。23 我的人生,好像所有時序都是錯的,生完孩子,補結婚。結婚後快一年,我又突然收到了求婚戒指和驚喜派對。還好,時間錯的,人是對的,謝謝你,希望能拿餘生報答你的愛。」真係睇見都冧豬豬!

Jinny透露隻戒指係由老公同品牌一齊設計,又搞笑話:「#我的朋友真的用盡了畢生演技#還有突然現身的家人#傻眼到一個點!」睇嚟Alex安排咗個大驚喜畀老婆!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!