網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月20日 星期五

梁洛施復工避談小小超 三子鼓勵拍戲扮超人 __,超人,李澤楷,小小超,梁洛施,

■梁洛施昨晚狀態大勇,全白打扮配襯紅唇出席護膚品牌活動。
■梁洛施昨晚狀態大勇,全白打扮配襯紅唇出席護膚品牌活動。梁洛施(Isabella)為小小超李澤楷誕三子後,一直專心湊仔,上次涉足演藝圈工作,已經是14 ...


梁洛施(Isabella)為小小超李澤楷誕三子後,一直專心湊仔,上次涉足演藝圈工作,已經是14年和詹瑞文合作演舞台劇。Isabella昨日正式復工,聯同周汶錡、蔣怡等人出席護膚品牌活動。叉足電的Isabella容光煥發,講工作及三個兒子皆有問必答,還自稱魔鬼媽咪,表示囝囝都撐她復工。惟涉及舊愛小小超及感情問題即封口。

上月23日剛度過30歲生日的梁洛施,自10年誕下孖仔H&N後,一直專心照顧兒子,只於13年復出拍過張艾嘉電影《念念》,以及14年和詹瑞文合作演舞台劇《快樂勿語》。上月Angelababy經理人Kim在社交網貼她的相片,表示二人將有合作,暗示Isabella將會復出。

昨晚Isabella終於復工,聯同周汶錡、蔣怡、黃芷晴、姜麗文等人,出席護膚品牌Clé de Peau Beauté「鑽光水凝氣墊粉底」發佈會。穿上全白色衫褲的Isabella,拍照後即接受傳媒訪問,她說:「𠵱家係全面復出,自己都係獨立女性,所以都要做嘢,我係Woman power同Girls power!」問囝囝會否黐身?Isabella笑謂:「唔會,都大喇,8、9歲有自己朋友,佢哋都有帶朋友返屋企睇戲,我就播《Mummy3》(盜墓迷城3)畀佢哋睇。」



■梁洛施分別於09年及11年為李澤楷誕下三個兒子。資料圖片 ■梁洛施分別於09年及11年為李澤楷誕下三個兒子。資料圖片
■提到是否和李澤楷有共識不讓兒子曝光,梁洛施即封嘴表示不談私人事。

■提到是否和李澤楷有共識不讓兒子曝光,梁洛施即封嘴表示不談私人事。

斟緊拍電影

提到三個寶貝兒子,Isabella滔滔不絕,又說兒子都鼓勵她工作。她透露:「𠵱家有幾部電影傾緊,嚟緊會公佈,另外有綜藝節目。」她又表示:「都會接多啲戲,可能拍吓類似超人片!」問她想做甚麼角色?Isabella即笑稱:「Cool啲嘅,佢哋喺屋企都叫我做魔鬼角色。」

問Isabella會否拍親子綜藝節目?她表示不會,因為不想牽涉小朋友。是否不希望兒子曝光?她坦言:「唔會曝光,不過自己鍾意玩,想有新嘗試,好玩就得!不過你哋都影過」至於是否跟Richard(李澤楷)有協議,不讓兒子曝光?Isabella即封嘴謂:「私人嘢唔答喇!」



■梁洛施最近不時更新Ig近況,但會用卡通公司遮掩兒子樣貌。互聯網圖片

■梁洛施最近不時更新Ig近況,但會用卡通公司遮掩兒子樣貌。互聯網圖片
■為了全面復出,梁洛施近日不時在Ig報告工作狀況。資料圖片

■為了全面復出,梁洛施近日不時在Ig報告工作狀況。資料圖片

囝囝作伴侶

去年Isabella被影到和中年四眼男拍拖食飯兼咀嘴,昨日問她感情狀況,她依然封口不談:「呢啲唔答喇!」問她會否在30歲新開始找一個伴,她便耍太極謂:「30係年齡嘅數字,佢哋(囝囝)咪係我個伴囉,係終生朋友加囝囝。」囝囝沒催促你拍拖?她笑說:「佢哋成日叫我拍乜拍乜,叫我拍戲囉!」

另外,蔣怡昨晚亦是生第二胎後首復工,她說現在仍餵母乳,目前仍未收身。問囝囝改名未?她透露:「叫翁羽,有兩個羽,有毛有翼識飛,英文名叫Skye,男仔可以畀佢飛遠啲,唔似女仔咁黐身。」周汶錡則表示活動後會和老公及大兒子飛法國探爺爺及嫲嫲,她說:「老公唔捨得個細,想改機票cut短行程,但因為改機票好煩,不過𠵱家有facetime都唔怕!」

採訪:張俊銘

攝影:林賓尼



■剛生完第二胎的蔣怡,坐月後昨日正式復工。

■剛生完第二胎的蔣怡,坐月後昨日正式復工。
■周汶錡活動後即和老公及長子飛法國探老爺奶奶。

■周汶錡活動後即和老公及長子飛法國探老爺奶奶。

鍾意就快D Share啦!