網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月7日 星期六

吳千語:公開戀情?吳千語晒相自揭緋聞男友送花 __,吳千語,千語,

心情似乎好靚喎!藝人吳千語今年三月與林峯分手,正式結束五年情。雖然佢分手後一直堅稱單身,但呢日就喺社交網分別上載咗一束鮮花、酒店房間同埋食物相,幾樣嘢 ...


心情似乎好靚喎!


藝人吳千語今年三月與林峯分手,正式結束五年情。雖然佢分手後一直堅稱單身,但呢日就喺社交網分別上載咗一束鮮花、酒店房間同埋食物相,幾樣嘢加埋自然令人有無限遐想,令唔少網民揣測究竟會係邊位送花兼同佢一齊呢?

吳千語早前與富三代施伯雄傳出緋聞,佢就話同對方識咗好耐只係朋友關係,不過細心睇番佢嘅社交網束花張相,喺一個好隱蔽嘅地方有一個好細嘅字,原來係Tag住施伯雄個名,個情況就應該係想話畀人知束花係施伯雄送,但係又怕太高調,所以用咗呢個咁收收埋埋嘅手法去Tag對方個名,加上有消息指呢期佢哋都有開船P出海玩,從以上嘅迹象嚟睇,唔知吳千語係咪想公開戀情呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!